Galvenie pienākumi:
- klientu pieņemšana un apkalpošana klātienē un attālināti (gan telefoniski, gan elektroniski), izsaukumu reģistrēšana;
- saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrēšana, aprite, izpildes termiņu kontrole, atbilžu sagatavošana;
- maksājumu pieņemšana, darbs ar kases aparātu un kvīšu grāmatiņu, atskaišu sagatavošana grāmatvedībai;
- līgumu reģistrēšana, sagatavošana;
- uzņēmuma arhīva uzraudzība un pārzināšana;
- biroja darba organizācija (kancelejas u.tml. preču iegāde);
- uzņēmuma transportlīdzekļu maršrutu ceļazīmju uzskaite, sagatavošana;
Kompetences prasības:
- vismaz 2 gadu pieredze klientu apkalpošanas, dokumentu pārvaldības jomā un arhīva kārtošanā un organizēšanā;
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
- uz klientu orientēta un enerģiska personība ar spēju risināt nestandarta situācijas un ātri pieņemt lēmumus kritiskās situācijās;
- vidējā profesionālā izglītība vai 1.līmeņa augstākā profesionālā izglītība;
- teicamas iemaņas darbā ar datoru un biroja programmām (MS Word, Excel, Outlook);
Piedāvājam:
- interesantu un aizraujošu darbu;
- atsaucīgus un draudzīgus kolēģus;
- stabilu atalgojumu no 800 – 1000 EUR pirms nodokļu nomaksas;
- sociālās garantijas;
- profesionālās attīstības iespējas.
Lai pieteiktos, CV un pieteikuma vēstuli sūtiet uz e-pastu birojs@grobinasnamserviss.lv līdz š.g. 12.janvārim.